کشف ۱۰۰ قلم اموال مسروقه در مخفیگاه سارق حرفه‌ای 

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو و ۱۰۰ قلم اموال مسروقه از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: متهم علاوه بر سرقت به مالخری اموال مسروقه می‌پرداخته است.

سرهنگ سید محمدرضا موسوی سر کلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در اجرای طرح مبارزه با سارقان لوازم و محتویات خودرو، ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد پس از رصد‌های اطلاعاتی و به کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی، یک نفر سارق حرفه‌ای محتویات خودرو و مخفیگاه او را شناسایی و دستگیری وی را در دستور کار پلیس قرار دادند.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت متهم علاوه بر سرقت به مالخری اموال مسروقه نیز می‌پردازد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: پس از اخذ دستور قضائی و اعزام به محل مخفیگاه متهم، ماموران پلیس به صورت نامحسوس محل را زیر نظر گرفتند و متهم را هنگامی که قصد ورود به مخفیگاهش را داشت دستگیر کردند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهم، بیش از ۱۰۰ قلم اموال مسروقه از قبیل: ۳۴ عدد باند، ۴۲ عدد ضبط، ۴ عدد آمپیلی فایر، سه دستگاه مانیتور خودرو، دو عدد ساب، و تعدادی لوازم دیگر خودرو و پیچ گوشتی شارژی و ادوات سرقت کشف شد.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: شناسایی مال باختگان و کشف جرائم دیگر متهم در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ موسوی در پایان به شهروندان توصیه کرد، خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز کرده و خودرو خود را در دید دوربین‌های مداربسته پارک کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار